Monday 3 April 2017

A.V.E Ikhtiar Vivix Untuk Kanser Rahim

TESTIMONI KANSER RAHIM SEMBUH SELEPAS CONSUME VIVIX

"adik saya ni .doktor kata, dia ada kanser yang baru  nak mula.

KANSER RAHIM . adik saya pun dah KENA CERAI SEBAB TAK MAMPU DAPAT ANAK. Sebab sakit dia tu la. Muda lagi adik saya tu.

bayangkan masa-mula kesan ada kanser tu, .sehari adik saya kena makan ubat 48 biji...saya kata, “gila ka telan ubat sampai mcm tu."

tapi sekarang ni, dia dah BEBAS dari KANSER tu.

tu baru habis 2 botol saja. Lepas check up hari tu, terus doctor kata, dia dah tak ada kanser.

Padahal hari tu doctor nak buat operation...tapi lepas buat MRI yang masuk terowong tu, doctor dengan terkejutnya kata, KANSER DAH TAK ADA...

terkejut kami masa tu kak...

Masa doktor kata dah tak ada sel kanser tu doctor ada Tanya, amal atau makan apa?  Kami terus kata, ada . dia makan VIVIX.

Sekarang ni dah tak perlu nak ulang alik ke hospital alor setar dah.. Memang betul-betul dah tak ada..

sebab doktor dah buat ujian 2 kali.

Rasa lega sangat kak...dah tak ada kanser rahim...

Kalau la saya tau vivix ni bagus sangat-sangat , dapat jugak sy ikhtiar untuk arwah suami saya dulu...takdir untuk saya...lepas adik bagitau dia kena kanser sy terus beli vivix untuk dia...

ikhtiarlah dengan vivix

di atas ni kisah benar, daripada pelanggan saya."

*Credit : FB Master Nini Kopiah Kait



Sila baca DISCLAIMER


Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:
Nurul Fazreen bt Othman
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Kolam Ayer, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan, Mutiara Rini, Mutiara Mas.

*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*


No comments:

Post a Comment