Monday 7 July 2014

A.V.E : Alfalfa Complex Bantu Atasi Bau Badan

Anda risau dengan bau badan anda? Sudah cuba pelbagai cara tapi tidak berhasil? Jangan risau pasti ada jalan untuk meneyesaikannya..

Jika minyak wangi atau deodoran masih tidak mampu mengatasinya, selain daripada menjaga kebersihan tubuh badan, kita boleh mengatasi masalah ini dengan penagmbilan makanan yang betul dan mampu dicerna oleh sistem penghadaman. 

Cuba ikhtiar dengan produk Shaklee..
atasi bau badan dengan alfalfa

Kami sangat mengesyorkan pengambilan Alfalfa Complex  3-6 biji sehari untuk membantu mengurangkan dan secara tidak langsung menghilangkan bau badan.

Alfalfa diketahui umum mempunyai ajen antibakteria dan anti kulat (anti fungi) di dalam klorofilnya yang dapat membunuh bakteria termasuklah yang terdapat pada badan. 
Alfalfa juga terdiri:
  • tinggi dengan serat untuk membantu proses penghadaman dan menggalakkan pelawasan yang baik
  • membantu 'mencuci' dan membersihkan darah
  • Membantu menggalakkan fungsi kelenjar pituitari yang lancar dan sihat
  • Membantu menyahtoksik toksin yang tersimpan di dalam tubuh
Testimoni 1
" testimoni yang saya dapat hari ini kenalan saya yang ada masalah bau badan. Setiap kali berpeluh mahupun sedikit bau badan dia tidak menyenangkan saya syorkan dia makan Alfalfa Complex dari Shaklee.
Alhamdulillah tak sampai seminggu makan dgn cara yang disarankan..hari ini dia perasan yang badan dia dah xberbau walaupun berpeluh. Saya duduk sebelah dia pun mmg dah tak ada bau yang saya selalu bau hanya tinggal bau peluh yang biasa..tiada lagi bau badan yang kuat

dia sangatla happy sebab ayah dia pernah kata tak ada cara lain kene mandi bunga je ni..tak sangka dengan cepat ia berkesan."

Testimoni 2
"Salam..suami saya makan alfalfa 10 biji sehari, saya test untuk hilangkan bau badannya yang tengik apabila baru balik dari kerja (mekanik). Ternyata alfalfa patut diberi pujian . Bau badan suami saya hilang dalam masa 5 hari selepas konsisten Alfalfa 10 biji sehari. Alfalfa tidak boleh menandingi deodorant.T Syabas Shaklee menyelesaikan masalah saya dari dulu lagi."

*Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh menyembuhkan dan mengubat penyakit. Sila consult dengan pengedar anda untuk maklumat lanjut"

(credit to celiknutrisi.com)

Anda berminat untuk mencuba alfalfa complex Shaklee yang AWESOME ni? Selain daripada menghilangkan bau badan , menghilangkan toksin dan membantu pelawasan. Alfalfa juga banyak lagi manfaat yang lain. Info lanjut boleh lihat di entry di bawah:

Apa itu Alfalfa Complex
Khasiat Alfalfa Shaklee : Raja Segala Tumbuhan

Rasa malu nak call saya atau macam tak sempat nk call, anda boleh juga membuat pembelian terus, semuanya hanya di hujung jari anda. Klik-klik, buat pembayaran then barang pun terus sampai depan rumah. Mudahkan!!

Happy Shopping!!

 Order Now

Sila baca DISCLAIMER

Jika anda berminat untuk mendapatkan vitamin ini, saya ingin membantu anda sihat kembali. Anda juga boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut:

Nurul Fazreen bt Othman
PM : www.facebook.com/awesomevitaminsever
SMS/Whatssap : 0137577753 (fazreen)
email: awesomevitaminsever@gmail.com
COD: Sekitar Bandaraya Johor Bahru, Taman Nong Chik, Taman Daya, Kangkar Tebrau, Pandan
*These statments have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease*




No comments:

Post a Comment